Monday, October 18, 2010

miLiK kita BuKaN haK kita

ari neH sangaT menyedehkan bagi aku..tdi time nak kuar lunch tetiba...aik????mana pegi nya duit aku???arggghhh!! setahu dan seingat ingatan aku la semalam lepas beli starch yg berjumlah rm 23.60 duit aku masih berbaki rm26.4..then aku beli aIr rm3..masih adE rm 23..dah seingat aku jugak dalam handbag aku masih ade lagi sehelai rm 50..kemanakah ia sumer???
aku nak pegi luncH neh.....ya ALLAh..ujian Mu di saat aku kelaparaN..trus iLang seLara aku??aku masih lagi mencari tetapi tak ku temui jugak..yg ada hanya lah resit pembelian semalam...hurrrmm pelik..padahal resit tu aku gulung bersama ngan duit merah....dah la duit tu jer aku ade sampai ujung bulan neh??
takkan aku nak mintak kat family aku?? Ya aLLah..berilah kekuatan kepada hambaMu ini...

No comments:

Post a Comment