Sunday, October 24, 2010

bowiNk

ermmm..weekend sangat la membosankan kalu time tadak duit..kalu ade duit bOleh jugaK aku meraYau2..housemate aku bagi tiket wayang free pon aku tak leh pi tgok..nak tau kenapa??kalu da kuar mesti la nak bayar duit tren~makan~paling kurang pOn for sure la rm20 gak bes..tu tak temasuk pape2 yg menarik perhatian aku utk beli..sO the best solution is i'm juz stay at hoMe... cadaNgnye tu naK study la..ahakkkss..koNonnyer..tp bila aku da buka Fb's..ermmm pakai study ntah kemana laaa..menghadap tu lelama tak lak aku bOsan.. naPe aku nak kena study??sebab aku layak ke temuduga Inspektor pOlis..jadik cewek pOlisi gitu..hehehehe..bLom tentu lagi laaa..tmbhan lak kalu bukak sal fakta trus aku ngantOk..hahaaha.. ade la aku baca sikit sal AGAMA~POLITIK and BAHAGIAN PDRM..kau rasa otak aku da tepu nak trima benda2 neh..ni blom lagi aku buka sal PENUBUHAN MALAYSIA..YA ALLAH permudahkan laa urusan aku neh..daripada tips2 dari kawan2 aku dari JOhor n Penang sOklaN dia bLeh aku kategorikan daLam gOlolngan KILLER gak rrr...riso aku..

1 comment:

  1. yeah ..aku jd first follower ..
    nanti blh la aku update cite ko
    jgn lupa jenguk2 blog aku eak .
    hehe

    ReplyDelete