Monday, December 13, 2010

aKtiviTi barU saYa

assalamualaikum w.b.t.

seLawaT daN saLam keatas junjuNgan besaR Nabi MUHAMMAD s.a.w ahli keluarga Baginda serta para Sahabat~

entri ari neh dimulakan dengan aktiviti saya ujung minggu lepas..xde apa yg best sangat pon..tp agak best bila leh shopping..hehehe..memula saya bawak mak saya g cari langsir kat NAGOYA...pilih punye pilih xde yg bekenan pon dihati..besa la pompuan kan..xkan puas ati kalu tak pi merayap kedai lain..so saya pon bawak my mum ke KAMDAR..haaaaa kat sini banyak gak laa yg bekenan di hati dia i temani lak my aunt yg sama taste ngan dia,nmpak gaya macam leh selesai sesi langsir..


my mum tgah pilih langsir ngan my aunt






selesai membeli belah yg memakan masa dekat 3 jam di 2 buah gedung membeli belah tu kami bergerak ke rumah kami..nak tgok cemana progress..selama neh duk tau perkembangan melalui my uncle jer...so inilah hasilnye yg saya bole snap...

ni keadaan dapur yg blOm siap ditampal mozek..


ni la lantai umah saya~sume nih idea my uncle yg arkitek tu..dia ckap ni kaler terbaru..hihihihi

ni dinding dapur~totally idea mak saya...dia tak kasi my uncle decorate..hehhe..dia nak idea dia jer..

ni la suasana dari dalam ruang tamu saya..kecik jer umah baru saya..



****************************************
seKian utk eNtri kaLi neh..t saya update lagi yer..hehehe

2 comments: