Friday, December 3, 2010

it's cOnt...

1 DiseMber 2010..

bermula la semula status sebagai penganGGur setelah 6 bulan diberi peluang oLeh Khazanah Nasional untuK menimba pengalaman di Malaysia Building Society Berhad..ade jOdoH kita jupa lagi..

bermula hoBi lama yG teLah lama berkubur mengatur intisari rancangan kat Tv tuh..reMote cOntrOl for sure laa aku yG akan Konker..hahaha

bermula rintihan untuk mencari pekerjaan yang sesuai..tp buat masa sekarang aku sibuk mengemas rumah kerana family akan berpindah ke Sg petaNi..so oLeh kerana adeQ beradik akU tak ramai aKu kena la memerah tenaga membantu mak aku menge'pack' barang2.mak aku cakp may b umah kita siap renovate tgah bulan neh..so tak lama da laaa...

bermula laa langkah untuk aku memantapkan stamina.aku kena mula berlari setiap petang..huwaaaa mampukah???mampu atau tidak aku perlu bertindak...

bermula la kedengaran statement yang paling kurang disenangi kedengaran ditelinga aku neh "bila nak kawin???tadak stady boyfrenz ka??''..aduh serabut nya..i'm juz 23th years old...relax laaa..ramai lagi kawan2 aku yg single mingle 25th years oke jer life diorang..tak kurang dengan tu ade lak yang duk nak kenen2kan aku ngan adek ipar laaa..anak diorang laa.....hurrmmmm..

1 comment:

  1. oooiiittt...boring ker beb?kitorang pong takdak keje skrg nie..same jer ngan ko bezanyer kitorang takder remote jerk kat kat tangan neh...hahaha...

    ReplyDelete